وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

سایتی برای ارسال پیامهای کوتاه



 
سایت SMSKON (اس ام اس کُن) سایتی برای ارسال پیامهای کوتاه شما میباشد , شما در این سایت می توانید از طریق اینترنت به هر موبایلی در هر کجای دنیا بسرعت پیام کوتاه خود را ارسال کنید.خدمات این سایت کاملاً رایگان می باشد و شما می توانید روزانه 10 پیام کوتاه بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ارسال نمایید.

برای اینکه از خدمات این سایت استفاده کنید ابتدا باید عضو سایت شوید. با رفتن به
این صفحه و پر کردن فرم مربوطه , همانند بقیه سایت ها یک امیل برای شما ارسال میگردد که با کلیک کردن روی لینک درون آن وارد حساب کاربری خود میشود. سپس برای فعال کردن این حساب باید کدی را که جهت تایید به شماره موبایل شما ارسال شده را وارد کنید تا حساب شما فعال شود. پس حواستون باشه که شماره موبایل رو الکی و یا اشتباهی وارد نکنید چون اولاً کد فعال سازی به اون شماره موبایل ارسال میشه و ثانیاً هر شماره موبایل فقط یک با توسط سیستم پذیرفته میشود.

باور کنید که سرعت سیستم شما رو غافل گیر خواهد کرد.

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,     

صفحه قبل 1 صفحه بعد